Myslíte si, že ste vyčerpali všetky možnosti, ako dostať vašu značku medzi ďalších (nových) ľudí? Ukážeme vám, že tomu tak vôbec nemusí byť. Pre nášho klienta sme pripravili zábavnú vianočnú hru spojenú so súťažou, ktorú si zahrali stovky ľudí.
Pred Vianocami sme po niekoľkotýždňovej príprave spustili hru Vianočné darčekochytanie, ktorá skončila 6. januára a prilákala množstvo ľudí, ktorí sa dozvedeli o projekte robimnavychodze.sk. Ide o dlhodobú marketingovú kampaň zameranú na nábor zamestnancov do špedičnej spoločnosti DeutschMann v Trebišove. Hru si zahralo približne 1 000 ľudí.
Cieľom hry bolo pochytať čo najviac farebných darčekov v časovom limite a vysypať ich do kamiónu s logom nášho klienta. Časový limit bol 2 minúty.
Hráč sa stal gepardom, stálou postavičkou DeutschMannu, stelesňujúcou rýchlosť klientových služieb, a začal chytať padajúce darčeky z neba. Z neba padali dobré darčeky (farebné) a zlé darčeky (sivé). Ak chytil farebný darček, získal 30 bodov, ak sivý, systém mu odpočítal 50 bodov.
Na hracej obrazovke sa nachádzal aj otvorený kamión s logom DeutschMannu, do ktorého musel hráč vysypať darčeky po tom, ako naplnil box.
Po ukončení hry sa výsledok hráča zapísal do rebríčka a automaticky bol zapojený do súťaže o hodnotné ceny.
Našou úlohou bolo postarať sa nielen o technickú, ale aj marketingovú stránku hry.
Hru sme naprogramovali, pripravili pre ňu pristávaciu stránku s grafikou a textami a spropagovali ju prostredníctvom PPC reklamy na sociálnych sieťach a Googli.
Tento projekt nám otvoril nové možnosti aj z hľadiska grafiky, nakoľko sme mohli využiť ilustrátorské schopnosti našej grafičky pri kresbe darčekov.
Pod palcom sme mali aj koordináciu projektu, respektíve ľudí, ktorí sa podieľali na príprave vianočnej hry – od programátora cez grafika až po PPC špecialistu.
Vianočné darčekochytanie bola jedna z marketingových aktivít dlhodobej kampane robimnavychodze.sk, ktorá sa prihovára najmä ľuďom na východnom Slovensku.
Kampaň motivuje ľudí žijúcich na východe Slovenska, aby neodchádzali pracovať do zahraničia, keďže aj vo východnej časti Slovenska môžu viesť spokojný život.
Spoločnosť DeutschMann poskytuje šikovným ľuďom podmienky a priestor pre kariérny i finančný rast. Okrem toho vyzýva, aby aj oni prispeli k tomu, aby bol život na východe atraktívnejší.
Kampaň robimnavychodze.sk mala mimoriadny úspech a my sme za ňu získali ocenenie EFFIE Awards Slovakia.
Atraktivitu vianočnej hry nepochybne zdvihla súťaž so zaujímavými cenami. Súťažiaci hrali dokopy o 30 cien, ktoré sme rozdali medzi 30 najlepších hráčov.
Hráči na prvých troch priečkach získali hernú konzolu Xbox Series X, slúchadlá Apple AirPods Pro 2021 a elektrickú kolobežku Sencor SCOOTER ONE.
Aké boli prínosy?
Áno, touto hrou to rozhodne nekončí. Už teraz plánujeme veľkonočnú hru, od ktorej si sľubujeme minimálne rovnaké výsledky, ak nie ešte lepšie.
Pre nášho klienta pravidelne pripravujeme zábavné hry, nakoľko majú vždy mimoriadny úspech a ľudia ich šíria ďalej, či už zdieľaním na sociálnych sieťach, alebo ústnym podaním.
Zábavná marketingová aktivita, akou je napríklad hra, je jedným z najlepších spôsobov, ako rýchlo a efektívne budovať povedomie o značke.
Máte pocit, že vaša značka stagnuje a potrebuje vzpruhu? Došli vám nápady na kampane, ktoré by vás výrazne odlíšili od konkurencie?
Jednou z ciest, ako tvoriť povedomie o značke veľmi originálne, sú zábavné hry na rôzne témy s potenciálom virality (Vianoce, Veľká noc, Halloween a pod.). A my vám s tým radi pomôžeme.
Hľadáte kvalitný marketing na mieru pre vašu firmu? Prinesieme systém do marketingu aj vám.