Vizuálna identita pre spoločnosť GEOTHERM
Vizuálna identita pre spoločnosť GEOTHERM
![](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/pripadove-studie.jpg)
![](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2020/07/uvodzovky-1.png)
Vaša značka je to, čo vás odlišuje od
všetkých naokolo.
Dave Buck
![firemne vozidla](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/auta-xd-2.png)
![](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2020/05/menavka.png)
Cieľ
Odborníci na vykurovanie z firmy GEOTHERM s 30+ rokmi skúseností a 3000+ inštaláciami nás oslovili s cieľom zlepšiť imidž značky tak, aby bola rozpoznateľnejšia.
Naša Wisible komunikácia sa premietla do vizuálnej identity značky - od webu či brožúry až po cenovú ponuku a firemné autá.
![](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2020/05/menavka.png)
Cieľ
Odborníci na vykurovanie z firmy GEOTHERM s 30+ rokmi skúseností a 3000+ inštaláciami nás oslovili s cieľom zlepšiť imidž značky tak, aby bola rozpoznateľnejšia.
Naša Wisible komunikácia sa premietla do vizuálnej identity značky - od webu či brožúry až po cenovú ponuku a firemné autá.
![firemne vozidla](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/auta-xd-2.png)
Ako prebiehala spolupráca?
![infografika priebeh spoluprace](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/infografika-wisible_Geotherm-final.png)
Ciele
![povedomie](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/povedomie.png)
Zlepšiť imidž a rozpoznateľnosť značky
![relevantni zakaznici](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/novi-zamestnanci.png)
Pritiahnuť viac relevantných zákazníkov
![zvysit pocet dopytov](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/skuska-pikto.png)
Zvýšiť počet dopytov
![](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2020/08/DSC_3495-1024x683.jpg)
![uvodna analyza](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/uvodna-analyza.png)
Úvodná analýza
Najprv sme sa s klientom porozprávali o tom, čo firmu ženie vpred: Aká je ich misia a ako ju so svojimi zákazníkmi zdieľajú v praxi.
Následne sme zadefinovali kľúčové hodnoty, ktorými klient denno-denne žije. Z hodnôt sme určili archetyp značky a vytvorili marketingovú stratégiu.
Úvodná analýza
Najprv sme sa s klientom porozprávali o tom, čo firmu ženie vpred: Aká je ich misia a ako ju so svojimi zákazníkmi zdieľajú v praxi.
Následne sme zadefinovali kľúčové hodnoty, ktorými klient denno-denne žije. Z hodnôt sme určili archetyp značky a vytvorili marketingovú stratégiu.
![uvodna analyza](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/uvodna-analyza.png)
Komunikácia hodnôt
Poznáme víziu a hodnoty firmy. No stále nie sme v cieľovej rovinke. Hľadáme vizuálny element, ktorý vystihuje hodnotu starostlivosti a ekológie.
Našli sme ho - včelička. Je poctivá, starostlivá, spájame ju s ekológiou a stavia domovy - úle. K nej sme pridali element plástu.
![komunikacia hodnot](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/komunikacia-hodnot2-.png)
Komunikácia hodnôt
Poznáme víziu a hodnoty firmy. No stále nie sme v cieľovej rovinke. Hľadáme vizuálny element, ktorý vystihuje hodnotu starostlivosti a ekológie.
Našli sme ho - včelička. Je poctivá, starostlivá, spájame ju s ekológiou a stavia domovy - úle. K nej sme pridali element plástu.
![komunikacia hodnot](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/komunikacia-hodnot2-.png)
![vizualna identita](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/vizualna-identita.png)
Identita
Riešime, ako vieme spojiť nové vizuálne elementy (včelička a plásty) s marketingovými materiálmi značky.
Pre klienta sme navrhli nový vizuál polepu firemných áut, papierovej tašky, hrnčeka, baliaceho papiera či vizitiek.
Identita
Riešime, ako vieme spojiť nové vizuálne elementy (včelička a plásty) s marketingovými materiálmi značky.
Pre klienta sme navrhli nový vizuál polepu firemných áut, papierovej tašky, hrnčeka, baliaceho papiera či vizitiek.
![vizualna identita](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/vizualna-identita.png)
Návšteva klienta
Spoluprácu sme rozvíjali ďalej. Navštívili sme klienta osobne a prišli s návrhom, ako premietnuť nové vizuálne elementy do ďalších firemných materiálov.
Klienta sme inšpirovali a navrhli novú cenovú ponuku a brožúru.
![brozura](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/brozura.png)
Návšteva klienta
Spoluprácu sme rozvíjali ďalej. Navštívili sme klienta osobne a prišli s návrhom, ako premietnuť nové vizuálne elementy do ďalších firemných materiálov.
Klienta sme inšpirovali a navrhli novú cenovú ponuku a brožúru.
![brozura](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/brozura.png)
![facebook rubriky](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/rubriky-xd-4.png)
Rozvíjanie nápadu
Aby sme zlepšili imidž a zvýšili povedomie o značke, potrebovali sme nové vizuálne elementy prepojiť s marketingovými kanálmi.
Na facebooku a instagrame sme komunikovali hodnoty firmy pomocou včeličky. Vytvorili sme rubriky - Eko tipy, Novinky či GEOTHERM radí, v ktorých zahviezdila práve naša nová včelička.
Rozvíjanie nápadu
Aby sme zlepšili imidž a zvýšili povedomie o značke, potrebovali sme nové vizuálne elementy prepojiť s marketingovými kanálmi.
Na facebooku a instagrame sme komunikovali hodnoty firmy pomocou včeličky. Vytvorili sme rubriky - Eko tipy, Novinky či GEOTHERM radí, v ktorých zahviezdila práve naša nová včelička.
![facebook rubriky](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/rubriky-xd-4.png)
Zlepšovanie imidžu
Otázka znela: ako vyvolať emóciu, ktorá zlepší imidž značky a predstaví ju novým ľuďom?
Súťažou. Navrhli sme eko hrnčeky so včeličkou. Ona a hrnček vyjadrujú hodnoty značky v praxi - starostlivosť a ekológiu. Vizuálne dávame najavo, kým reálne sme.
![geotherm hrncek](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/sutaz.png)
Zlepšovanie imidžu
Otázka znela: ako vyvolať emóciu, ktorá zlepší imidž značky a predstaví ju novým ľuďom?
Súťažou. Navrhli sme eko hrnčeky so včeličkou. Ona a hrnček vyjadrujú hodnoty značky v praxi - starostlivosť a ekológiu. Vizuálne dávame najavo, kým reálne sme.
![geotherm hrncek](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/sutaz.png)
![Geotherm pozicie](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/pozicie.png)
Nová kampaň
Nakoniec sme využili nové vizuálne elementy aj v kampani na nábor inštalatéra a koordinátora.
Vymysleli sme koncept včeličky - inštalatérky. S týmto prvkom môžeme pracovať v akýchkoľvek ďalších kampaniach.
Nová kampaň
Nakoniec sme využili nové vizuálne elementy aj v kampani na nábor inštalatéra a koordinátora.
Vymysleli sme koncept včeličky - inštalatérky. S týmto prvkom môžeme pracovať v akýchkoľvek ďalších kampaniach.
![Geotherm pozicie](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/pozicie.png)
Aké výsledky sme priniesli?
![impresie](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/impresie.png)
Zjednotili sme vizuálnu komunikačnú stratégiu
![znizena cena za preklik](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/znizit-cenu.png)
Znížili sme cenu za preklik FB kampane z 0,23 € na 0,10 €
![navstivena micorsite](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/novi-ludia.png)
Dostali sme značku k novým ľuďom cez nové vizuálne prvky
Ukážky výsledkov našej práce
![geotherm materialy](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/skuska-geotherm.png)
![materialy](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/06/materialy-skuska-xd.png)
![ukazky prac geotherm](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/05/ukazky-prac-geotherm.png)
Chcete niečo podobné?
Naši klienti
![](https://www.wisible.sk/wp-content/uploads/2022/03/nasi-klienti-mobil.png)