Marketingový prieskum

Nehádajte, čo vaši zákazníci chcú. Opýtajte sa ich na to.

Marketingový prieskum

Nehádajte, čo vaši zákazníci chcú. Opýtajte sa ich na to.

Čo rozhoduje, či vaši zákazníci nakúpia práve u vás?

Aké benefity vaši zákazníci vyzdvihujú na vašom produkte alebo službe? Čo robí konkurencia lepšie ako vy? Ako vylepšiť váš produkt, službu alebo biznis? Opýtajte sa na názor vašich zákazníkov v kvalitatívnom marketingovom prieskume.

Marketing založený na dátach z prieskumu vám pomôže osloviť viac zákazníkov, ktorých hľadáte.

Kvalitatívny marketingový prieskum

Vaši zákazníci odpovedajú na otvorené otázky, čím získame ich jedinečný pohľad na váš produkt alebo službu. Už nebudete musieť tápať, či oceňujú rýchle doručenie, cenu alebo individuálny prístup. Vďaka prehľadnému dokumentu s grafmi okamžite pochopíte, ako sa vaši zákazníci pri nákupe rozhodujú.

Kvalitatívny marketingový prieskum vám pomôže postaviť marketing, ktorý osloví vašu cieľovú skupinu.

Čo zistíte o zákazníkoch z kvalitatívneho prieskumu?

  • kde trávia najviac času,
  • ako sa o vás dozvedeli,
  • aké problémy chcú (vy)riešiť,
  • aké emócie spájajú s vašou značkou,
  • ako im váš produkt alebo služba pomohli,
  • ako sa rozhodujú, ak si vyberajú z viacerých kvalitatívne rovnakých produktov alebo služieb,
  • aké najväčšie (ne)výhody pripisujú vášmu produktu alebo službe oproti konkurencii,
  • čo navrhujú vylepšiť na vašom produkte alebo službe.

Dáta z marketingového prieskumu pomáhajú určiť

  • tón komunikácie vašej značky (tone of voice),
  • textovú a vizuálnu komunikáciu vašej značky,
  • osobnosť vašej značky (archetyp),
  • vhodné marketingové kanály,
  • ciele kampaní.

Ako prebieha spolupráca?

priebeh prieskumu

Nerozhodujte sa na základe domnienok, ale dát. Spoznajte názor vašich zákazníkov.