HR kampaň Robim na vychodze

Vaša značka je to, čo vás odlišuje od
všetkých naokolo.

Dave Buck

DeutschMann Internationale Spedition HR kampaň

Pomôžeme vám naplniť vaše obchodné ciele vďaka premyslenej marketingovej stratégii.

Cieľ

Nábor nových zamestnancov v rámci kampane Robim na vychodze.

Prepravná spoločnosť DeutschMann so sídlom v Trebišove, ktorá denne zrealizuje až 150 prepráv, sa na nás obrátila s cieľom prilákať ľudí na východ a získať nových zamestnancov.

A preto sme uskutočnili náborovú kampaň postavenú na hodnotách značky - spoločenskej zodpovednosti a odhodlaniu pomôcť svojmu okoliu.

Kampaň sme museli postaviť na novom webe, keďže ten pôvodný vznikol s iným zámerom - získavať firemných zákazníkov (B2B).

Cieľ

Nábor nových zamestnancov v rámci kampane Robim na vychodze.

Prepravná spoločnosť DeutschMann so sídlom v Trebišove, ktorá denne zrealizuje až 150 prepráv, sa na nás obrátila s cieľom prilákať ľudí na východ a získať nových zamestnancov.

A preto sme uskutočnili náborovú kampaň postavenú na hodnotách značky - spoločenskej zodpovednosti a odhodlaniu pomôcť svojmu okoliu.

Kampaň sme museli postaviť na novom webe, keďže ten pôvodný vznikol s iným zámerom - získavať firemných zákazníkov (B2B).

Ako prebieha spolupráca?

Výzva a klientove očakávania boli veľké. Boli sme však presvedčení, že sa nám podarí zrealizovať jedinečnú kampaň. 

Získať nových zamestnancov

Zvýšiť povedomie o značke

Pomôcť rastu firmy

Čerešničkou na torte bola naša šalená Východniarka Janka, ktorá sa stala dušou celej kampane.

Chcete priniesť systém do vášho marketingu?

Naši klienti