Freelancer, marketingová agentúra alebo zamestnanec?

Hľadáte niekoho, kto uprace váš marketing? Cítite, že by ste sa mali venovať marketingu, ale neviete, kde začať? Potrebujete posunúť vašu komunikáciu na vyššiu úroveň? Pozrime sa, aké máte možnosti a na koho sa môžete obrátiť.

Interný zamestnanec vašej firmy

Najväčším odborníkom na to, čomu sa vaša spoločnosť venuje, ste jednoznačne vy a vaši zamestnanci. Z toho by malo vyplývať, že ten najkvalitnejší obsah si viete zabezpečiť vy sami.

Avšak funguje to u vás takto? Máte na to čas? Sú vaši zamestnanci ochotní písať, vytvárať videá, a to všetko popri svojej hlavnej pracovnej náplni? Máte potrebnú techniku (kamery, svetlá, grafické programy) a skúsenosti? Pamätajte na to, že ako vy ste odborníci vo svojom odbore, existujú špecialisti, ktorí sa venujú výhradne marketingu. Marketing je rozsiahla a veľmi rýchlo sa meniaca sféra, preto ani jeden zamestnanec, ktorý sa u vás bude venovať iba marketingu, nestihne obsiahnuť všetko, čo je potrebné. Samozrejme, je lepšie robiť nejaký marketing so šikovným človekom ako žiadny.

Freelancer

Ak svoju požiadavku zadáte externému copywriterovi alebo grafikovi, určite nespravíte krok vedľa. Ak sú naozaj dobrí, výstupy, ktoré vám dodajú, budú profesionálne, gramaticky korektné, vytvorené tak, aby im vaša cieľová skupina porozumela.

Skúsený freelancer by mal pochopiť vašu značku a pozíciu, v ktorej sa vaša firma nachádza. Aj keď je freelancerov veľa a zoskupujú sa do rôznych platforiem, nie je jednoduché získať overeného profesionála. Spoľahnite sa na referencie. Ukážky prác, ktoré už realizoval, vám naznačia, aký výstup môžete od neho očakávať.

Pokiaľ potrebujete pomoc iba v jednej oblasti, napríklad naštartovať Facebook, freelancer môže byť dobrou voľbou.

Externá agentúra

Najväčšou výhodou agentúry je, že pre vás dokáže navrhnúť celkový marketingový plán, vymyslieť marketingovú stratégiu a realizovať jednotlivé aktivity tak, aby vaša značka komunikovala systematicky. Pravidelný, kontinuálny a vhodne cielený marketing prináša vždy tie najlepšie výsledky.

Ďalšou výhodou je, že agentúra dokáže komunikovať vašu značku zrozumiteľne, odlíšiť sa a zaujať vašu cieľovú skupinu.

A v neposlednom rade vás odbremení od naháňania rôznych freelancerov (grafika, copywritera, PPC špecialistu) a ich koordinovania. Zabezpečí vám obsah šitý na mieru pod jednou strechou, kde komunikujete s jednou osobou, ktorá koordinuje ostatných. Nájdete tu tím profesionálov na rôzne marketingové oblasti s dlhoročnými skúsenosťami z rôznych iných projektov a školení.

Záver

Plaťte iba za marketingové služby, ktoré naozaj potrebujete.

Obráťte sa na marketingovú agentúru, ktorá vám porozumie a odbremení vás od marketingových činností, ktoré vás oberajú o čas a neprinášajú požadované výsledky. Naši klienti najviac oceňujú, že s nimi komunikujeme otvorene a nesľubujeme veci, ktoré nie sú dosiahnuteľné.

Vždy si dávame záležať na tom, aby sme ukázali hodnotu, ktorú môže naše riešenie priniesť podľa cieľov klienta. Sme presvedčení o tom, že agentúra má byť pre firmu partnerom, s ktorým realizuje svoje ciele.

Hľadáte kvalitný marketing na mieru pre vašu firmu? Prinesieme systém do marketingu aj vám.